Ons DNA
Op een duurzame & eerlijke manier produceren wij cosmetica en reinigingsproducten voor de door ons geselecteerde internationale & nationale markten. Wij ontwikkelen, produceren, vullen, verpakken en distribueren onze eigen merken én private label producten. Als Frisson zijnde zijn wij ons bewust van de rol en nemen hiervoor dan ook verantwoordelijk. We zijn voortdurend in beweging om onze producten, productie- & bedrijfsprocessen te verbeteren. Dat realiseren wij niet zomaar, ons fundament is ons DNA. Onze interne, genetische code – ons DNA –is zelfs FRISSON. Onder leiding van dit kompas varen we iedere zakelijke koers.
F = FLEXIBILITEIT – Frisson denkt altijd graag mee om met de specialistische kennis die we in huis hebben een passende oplossing te zoeken voor onze relaties. Ook als we intern allemaal een tandje moeten bijzetten.
R = REALISATIE – Realisatie van doelen is waar we ieder jaar weer naar streven. Dan hebben we het niet over de interne doelen van Frisson, maar ook de doelen of lancering van de producten & merken van onze klanten.
I = INTERNATIONAAL ACTIEF – Frisson beschikt over meerdere productlocaties in Dronten en levert aan meer dan 15 landen binnen en buiten Europa. Frisson is altijd in beweging op het gebied van productinnovaties en afzet binnen en buiten Nederland.
S = SPARREN – ‘Knowledge is Power’ – we zijn absoluut voorstander van het bundelen en delen van kennis binnen het bedrijf. Het inspireert, is leerzaam en kan het begin zijn van nieuwe zakelijke uitdagingen.
S = SUPPORT– De wensen van de klant staan bij Frisson uitzonderlijk hoog in het vaandel. Ook betreft onze private label projecten, wij ontzorgen de klant van A-Z.
O = ONS LAB – Ons laboratorium is een onmisbare ruimte binnen onze organisatie. Hier worden onze cosmetica & reinigingsmiddelen ontwikkeld en verbeterd. Verbinding tussen Frisson en haar klanten is essentieel, maar het begint allemaal bij de chemische verbinding van stoffen om tot hoogwaardige producten te komen.
N = NATUUR – Duurzaam ondernemen zit verankerd in het DNA van ons bedrijf. Wij vinden dat vanzelfsprekend en dat is op verschillende vlakken merkbaar. Neem bijvoorbeeld onze gerecyclede verpakkingen en onze biologische schoonmaakmiddelen. Dit doen wij voor Frisson zelf, maar ook voor de maatschappij van de toekomst.
Ondanks dat we jaarlijks groeien en internationaal opereren zijn we sociaal en toegankelijk. Dit is onze bedrijfsmentaliteit en zal ook zo blijven. De ondernemerszin & betrokkenheid zijn eigenschappen die je terug vindt in ons handelen: we zijn de partner op wie je kunt rekenen!
F = FLEXIBILITEIT – Frisson denkt altijd graag mee om met de specialistische kennis die we in huis hebben een passende oplossing te zoeken voor onze relaties. Ook als we intern allemaal een tandje moeten bijzetten.
R = REALISATIE – Realisatie van doelen is waar we ieder jaar weer naar streven. Dan hebben we het niet over de interne doelen van Frisson, maar ook de doelen of lancering van de producten & merken van onze klanten.
I = INTERNATIONAAL ACTIEF – Frisson beschikt over meerdere productlocaties in Dronten en levert aan meer dan 15 landen binnen en buiten Europa. Frisson is altijd in beweging op het gebied van productinnovaties en afzet binnen en buiten Nederland.
S = SPARREN – ‘Knowledge is Power’ – we zijn absoluut voorstander van het bundelen en delen van kennis binnen het bedrijf. Het inspireert, is leerzaam en kan het begin zijn van nieuwe zakelijke uitdagingen.
S = SUPPORT– De wensen van de klant staan bij Frisson uitzonderlijk hoog in het vaandel. Ook betreft onze private label projecten, wij ontzorgen de klant van A-Z.
O = ONS LAB – Ons laboratorium is een onmisbare ruimte binnen onze organisatie. Hier worden onze cosmetica & reinigingsmiddelen ontwikkeld en verbeterd. Verbinding tussen Frisson en haar klanten is essentieel, maar het begint allemaal bij de chemische verbinding van stoffen om tot hoogwaardige producten te komen.
N = NATUUR – Duurzaam ondernemen zit verankerd in het DNA van ons bedrijf. Wij vinden dat vanzelfsprekend en dat is op verschillende vlakken merkbaar. Neem bijvoorbeeld onze gerecyclede verpakkingen en onze biologische schoonmaakmiddelen. Dit doen wij voor Frisson zelf, maar ook voor de maatschappij van de toekomst.
Ondanks dat we jaarlijks groeien en internationaal opereren zijn we sociaal en toegankelijk. Dit is onze bedrijfsmentaliteit en zal ook zo blijven. De ondernemerszin & betrokkenheid zijn eigenschappen die je terug vindt in ons handelen: we zijn de partner op wie je kunt rekenen!